۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۰۲۳۰۰
آیت الله موسوی جزایری:

فلسفه وجودی سپاه مقابله با تروریسم است | مبارزه با وهابیت را رها نمی کنیم

فلسفه وجودی سپاه مقابله با تروریسم است | مبارزه با وهابیت را رها نمی کنیم
آیت الله موسوی جزایری با بیان این که سپاه پاسداران به داعش و تروریسم در عراق و سوریه خاتمه داد، گفت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران مبارزه با تروریسم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه خوزستان، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران تبلیغات اسلامی استان در سالن شهید جمالپور با اشاره به اینکه کشتی نجات امام حسین (ع)، وسیع و انسان‌ها را زودتر به مقصد می‌رساند، اظهار داشت: حجت الاسلام بلک از آغاز در خط امام حسین (ع) پویا بود و از اول انقلاب اسلامی تاکنون با پشتکار، مدیریت و جدیت، خدمات را پیگیری و با توسل به سیدالشهدا، پیش برد.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه ساخت خانه‌های عالم در روستاها، ساخت مساجد، اعزام روحانی مبلغ مستقر و سیار از جمله خدمات حجت الاسلام بلک است، افزود: ان شاء الله مدال افتخار سربازی امام زمان (عج) به وی عرضه گردد و کماکان از محضرشان بهره برده شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به تن کردن لباس مقدس سپاه گفت: خط و مسیر سپاه همان خط و مسیر حسین بن علی (ع) است که به همه بشریت تعلق دارد؛ همان خطی که در آن «هیهات منا الذله» نمود دارد؛ از این رو است که ما طوغ دیکتاتور‌ها و ظالمان را بر گردن نمی‌اندازیم.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه فلسفه وجودی سپاه پاسداران مبارزه با تروریسم است، افزود: ملت و انقلاب اسلامی در آغاز انقلاب با تروریست و شهادت ۱۷ هزار نفر از سوی منافقین مواجه شد، اما با حضور سپاه پاسداران کشور و مردم ایران از تروریسم نجات پیدا کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران به داعش و تروریسم در عراق و سوریه خاتمه داد، تصریح کرد: طبیعی است که آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعودی که پرورش دهنده و مبلغ تروریسم است، سپاه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: تروریسم ناشی از تفکر وهابی است، وهابیونی که تنها خود را مسلمان می‌دانند و اکنون ما در برابر چنین درندگانی هستیم، درندگانی که رهبر انقلاب با درایت ضرورت مقابله و مقاومت در سوریه را صادر کردند و عملا از تبدیل سوریه به یک کشور وهابی جلوگیری شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر سوریه به یک کشور وهابی تبدیل می‌شد معلوم نبود چه بر سر شیعیان می‌آمد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه ما همگی پاسدار هستیم، خاطرنشان کرد: مفتخریم که شاگردان مکتب پاسداری هستیم جنگ برای ما تمام نشده و هم اکنون در حال دفاع هستیم.

وی گفت: اولویت فعالیت‌های تبلیغی در استان، مبارزه با وهابیتی است که رهایمان نمی‌کند و ما نیز از مقابله کوتاه نخواهیم آمد./۹۴۵۶/پ210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات